Perfect Blend for Friends


Stampin up!: cardstock: whisper white, crumb cake; inkt: chocolate chip, real red, baked brown sugar; stempels: perfect blend, henry says (retired); accessoires: chevron embossing folder, sponge dauber.

Je kan een mooi relief maken en dat tegelijk kleur geven ook door de embossingfolder te inkten voor je het cardstock embossed. De geïnkte delen komen dan in principe verdiept in het cardstock te liggen. Wel even direct erna je embossingfolder afspoelen/schoonmaken.
Ik heb de koffiebeker drie keer op whisper white gestempeld en een keer op crumbcake met chocolate chip. Van de witte bekers heb ik twee keer alleen de deksel uitgeknipt. Een witte beker heb ik voorzichtig gesponst met een sponge dauber en baked Brown sugar, de tekst heb ik toen gestempeld met real red. De beide complete bekers heb ik uitgeknipt en de deksel met een dimensional opgeplakt.
Ik heb een strookje geëmbossed cardstock opgeplakt en de bekers met dimensionals hier weer op.
De verjaardagswens komt uit de retired set Henry says en is gestempeld in real red.