Inpakken en wegwezen...(verhuiskaarten-variaties op een thema)

Stampin Up!: cardstock: whisper white; inkt: real red, pumpkin pie, daffodil delight, lemon lime twist, pacific point, wisteria wonder; stempel: hearts come home (r); tools& accessoires: hometown greetings edgelits
ander: blending tool
Stampin Up!: cardstock: whisper white; inkt: lost lagoon (r), pacific point; stempel: hearts come home (r); tools& accessoires: hometown greetings edgelits, tree builder pons
ander: blending tool

inspiratie: Nichol Spohr 
- Nichol gebruikte strips DSP om een achtergrond te maken. Maar omdat ik zelf geen DSP gebruik, heb ik dat veranderd in een gesponsde regenboogachtergrond.
- De hometown greetings edgelits zijn niet beperkt tot alleen kerstkaarten, ze staan immers niet voor niets op de carry-over lijst. Het is maar hoe je ze gebruikt. Alleen al door de dennebomen af te knippen worden ze meer 'seizoens-neutraal'.
- Op de (horizontale) regenboogkaart heb ik de edgelits zelfs 'aan elkaar gekoppeld', door één snijplaat niet helemaal tot de rand van de edgelit te leggen. De edgelits snijden alleen in het papier waar er door beide snijplaten genoeg druk is, hierdoor werd de denneboom niet uitgesneden. Door de snijlijn van de volgende edgelit aan te laten sluiten, kon ik een bredere gevelrij maken.
- omdat er twee kennissen deze week verhuisden naar een nieuw adres, heb ik ook een verticale variant gemaakt met een gesponsde wolkenpartij met het 'bladerdek' van de treebuilder pons. de daken van de huisjes heb ik 'selectief' gesponsd met wat memoblaadjes.