Blauw, blauw, bosbesblauw...

Stampin Up!: cardstock: blueberry bushel, whisper white; inkt: blueberry bushel, versamark; stempel: this little piggy; marker: blueberry bushel (of Stampin Blends: Night of Navy); tools&accessoires: wit embossing poeder, wink of stella, stitched shapes framelits

Een nieuwe poging voor de challenge (die had ik de eerste keer niet goed begrepen). Blauw is echt mijn favoriete kleur (is overal terug te vinden in mijn huis en kledingkast). Stampin Up! heeft een groot aantal blauwe kleuren. En als ik zou daaruit zou moeten kiezen, valt denk ik mijn keuze op Blueberry Bushel, een 'blije', frisse blauwe kleur.

 de ton-sut-ton techniek van Channin wilde ik graag eens uitproberen. (Helaas) kon ik daarvoor niet Blueberry Bushel Stampin Blends gebruiken (omdat die er eenvoudig (nog) niet zijn. Maar met de gewone Blueberry marker kan je ook het schaduw/ton-sur-ton effect bereiken. Als je dat effect toch zou willen versterken zou je even een uitstapje naar een andere kleur Stampin Blend moeten maken, bijvoorbeeld night of navy.
De vleugeltjes heb ik gekleurd met wink of stella, zo krijg je ook een iets donkerder tint van blueberry bushel, met een beetje glitter als bonus op d ekoop toe.